Jumaat, 16 Oktober 2009

barani beli jualan terhad

BARANG MISTIK DAN BERSEBAB.
INI yang dikatakan GELIGA LIPAN/MASTIKA/BUNTAT/DLL Berkaitan dengan lipan.Ia dikatakan telus pandang seperti X-RAY ke? tidak tuan tuan.FIKIR dan terus berfikir akan dapat jawapanya,siapa pemiliknya? HIDUP PASTI MATI MILIKI SESUATU ITU ADALAH REZEKI DARI PENCIPTANYA.

INI LAGI SATU ...PENIPUAN BESAR JGN TERPEDAYAAda cahaya terkeluar dari batu ke apalah benda yg tuan fikirkan.IA satu dari seribu keajaipan semua ada asalnya dan ada akhirnya.Berapa harga sebutir tuan pun tahu nilai barang yang sukar didapati nilai pun mahal ok. SIAPA TERPEDAYA orang yg taksup dan tidak beriman.
BATU KHIDMAD/.......... APA INI? /BATU APA hijau dan putih PERMATA/MUSTIKA/BUNTAT/GELIGA/DLL INI? Penyimpan barang ini SULTAN PERAK dan kerabatnya.Pemilik hakikat sebenarnya ALLAH,Penjaganya khadam/jin samada jin islam ataupun kafir Allah jua yang tahu. FIKIRKAN MANA arah hidup kita...tiada yg terbaik selain beriman .
INI BUNTAT LIPAN/MUSTIKA/GELIGA/AZIMAT/DLL Penyimpanya,pemilik,khadam,semuanya fikirlah.Apa kegunaan tuan ingin tahu no hal.Saya sedia berkongsi,kerana allah jadikan alam dunia ini untuk kita berkongsi mencari kebenaran.
LAGI GILA TERNYATA NAMPAK CAHAYANYA.
Lagi pelik yang ini.... kah kahhh.... hehhh... hee...ada kata cahaya mentol,berbagai tangapan orang itu hak anda,Bagi pemilik/penyimpan ia bukan pelik tapi benar.Itu menandakan kekuasan allah dan ketuhanan ALLAH maha pencipta.Tidak ALLAHciptakan sesuati itu selain mengigatinya dan nyembahnya.
NILAI MAHAR.NILAI wang upah pindah milik/penyimpan.SANGGUP...............? saya sanggup demi kebesaran ALLAH yang maha pencipta.Untuk selamatkan umat dari syirk ke pada allah dan ingin selamatkan lebih ramai umat manusia dari tersesat oleh kerana kecantikan ke unikan ciptaan ALLAH.Harus ingat dan terus ingat Manusia paling istimewa dan teristimewa ciptaan allah mengapa kita berkata barang ini yang ku miliki membuat aku jadi kaya,tidak tembus peluru,kebal,kuat,hebat,orang tunduk,perempuan menyembah,perniagan maju.dan berbagai lagi........ barang siapa berkata sebagitu ia bawah sikit dari mahluk yang sembah patung dan persembahan lain.Bagiku wang harta isteri itu pasti kita tinggalkan dan mungkin kita ditinggalkan.Ilmu berguna,harta diwakafkan,anak soleh soleha.sahaja yang aku perlukan sesudah mati.(DALAM PAPARAN INI ADA DIANTARNYA BUKAN MILIK SAYA) TAPI........90% SAYA ADA MENYIMPANYA.BUKAN HAK SAYA HAK ALLAH TAPI SAYA DIAMANAHKAN OLEHNYA.SESIAPA BERHAJAT SILAKAN EMAIL ammart238@hotmail.com tell 0196237104.hanya kuat akidah sahaja.(muslim)

RM 10.untuk satu kod,free...?send foto,blog anda dgn citarasa anda..

: AMMART. (ma 0140456-T)::Zamzuri bin Ibrahim.
   
   


Pesanan:asingkan dgn koma.
Jangan lupa:dengan koma pisahan tajuk.
klik gambar dan lihat kat bawah