Isnin, 2 November 2009

AMMART

Assalamualaikum
Saya selaku pemegang saham terbanyak(terbesar)ingin beri pengumuman bahawa persetujuan saya atas pembentangan akaun AMMART.Berdasarkan beberapa faktor munasabah,dengan ini saya bersetuju beri bonos dan kenaikan gaji seperti mana yang dicadangkan oleh jabatan sumber manusia.BONOS SEBULAN GAJI BERSAMA WANG RAYA KORBAN RM 400.00 untuk membolehkan staf turut serta berkorban.
Gaji permulan tidak kurang dari rm 1250.00-spm/stpm..(bersyarat ada pengalaman)
Diploma RM1700 keatas.(bersyarat ada pengalaman).
AMARAN KERAS
1) Merokok sewaktu kerja ,jika tertangkap oleh lembaga pengarah atau ada lapuran bertulis,sabit kesalahan tiada kenaikan gaji atau digantung kenaikan pangkat.
2) Kerja yang tidak disiapkan pada masa yang telah ditentukan atau ada komplen dan teguran boleh dikenakan potong gaji.Kerana kerja dan pelangan diutamakan dari segala keperluan peribadi.Tampa kerja yang sempurna dan pelangan,PASTI AMMART TIADA WANG untuk bayar gaji dan bonos.

PERIHATN.
REZEKI YANG HALAL TERHASIL DARI KERINGAT YANG IKLAS DAN JUJUR.
REZEKI YANG HALAL TERHASIL KEBERKATAN DAN KETENANGAN/KEBAHAGIAN.

a)Perkerja tetap/sementara dingatkan tunaikan solat disurau yang disediakan bukan dipejabat sendiri,berjemaah.Perkeja yang bukan beragama islam diberi kelepasan berehat waktu perkerja muslim bersolat.
b)Segala saham enternet dan sekim yang 4d.(Duduk Diam Dapat Duit)di tegah menyertai sekiranya ada staf AMMART terbabit akan digantung kerja.(CONTOH-KRYPTONWORKS).
C)Borker/pegawai pemasan akan diberi elaun khas sekirang berjaya menambah jumlah jualan dari sedia ada.
TEGURAN PERIBADI
SAYA TEGASKAN TERHADAP STAF TETAP/SEMENTARA.HORMAT MENGHORMATI JANGAN HILANG WALAU APA KEADAN.(KECUALI DIRUMAH DAN HAL KEAGAMAN)BERGURAU BIAR ADA BATASAN.TUA MUDA HORMAT TETAP HORMAT BAGI YANG MUSLIM MEMADAI SALAM PANGKAT DAN GELARAN TIDAK JADI KEUTAMAAN.ASSALAMUALAIKUM ATAU SELAMAT PAGI/PETANG-BOS/ENCIK.
JIKA ARAHAN DAN TEGURAN DIPERSENDAKAN AKAN SAYA TAMATKAN PERKHIMATAN.

RM 10.untuk satu kod,free...?send foto,blog anda dgn citarasa anda..

: AMMART. (ma 0140456-T)::Zamzuri bin Ibrahim.
   
   


Pesanan:asingkan dgn koma.
Jangan lupa:dengan koma pisahan tajuk.
klik gambar dan lihat kat bawah