Rabu, 18 November 2009

C.E.O. ASAL Parit Mat Keling,Bagan Serai,Perak

Ini lah sawah tempat ibu ayah ku berkerja membanting tulang untuk besarkan ku dan adik beradik ku.kini mereka dah dewasa ,masa kami pula balas jasa ibu dan ayah walaupun tidak seberapa ....siapa tahu ini lajh sawah padi.parit mat keling,baganserai perak.
.C.E.O AMMART. Pesanan untuk PEMBACA.Lebih baik jadi orang kebanyakan dari orang yang ada kedudukan kerana untuk mendapat sesuatu berbagai cara teman-teman/orang/musuh akan lakukan.C.E.O AMMART. Zamzuri bin Ibrahim ini pun tidak ketinggalan dari serangan ..... Apa guna harta jika tiada kesenangan,tiada guna wang berjuta kebahagian tiada,tiada guna kemewahan dunia akhirat menderita.Bersederhana lebih sempurna hidup dari berlagak dan bermegah-megah kerana musuh kita geram dan marah,boleh undang padah pada kita dan keluarga.Sebab itu orang yang kaya dan jutawan ada pengawal peribadi"takut"
Selepas berkhidmat sebagai angota GERAKHAS (commando).Inilah perniagan kedua dan permulaan AMMART .DARI jual sate dipasar malam sg udang,Melaka (masa dalam tentera) sewa kedai pernama di Tangga Batu dan Buka mini market ,syrikat yang lain rasia,kerana jiran setaman pun irihati.Takutkan mati di santau dan diguna-guna fikirlah untuk cerita dan tunjukan kemewahan serta kekayaan untuk orang lain irihati/mengundang celaka? Untuk kedusun salah seorang di mestikan berbaju kuning dan bertutup kepal,jika tidak akan ditegur atau ketulahan.Ini lah kepercayan yang salah atau taksup.Akan tetapi kerap terjadi bila pantang larang dilangar.Berbagai perkara pelik terjadi dan terlihat kebenaran keturunan berdaulat.Cabang sungai untuk ke dusun seberang,yg ada hanya pohon durian ,langsat .Penigalan istana .... aruah Tok Wan Sharif
Dusun durian penigalan aruah Tok Wan Sharif(Pangeran/Tengku)satu rahsia keluarga/kerabat kami.Berketuruna Sultan Allauddin al marukaramah ibni Sultan Mansur II.

RM 10.untuk satu kod,free...?send foto,blog anda dgn citarasa anda..

: AMMART. (ma 0140456-T)::Zamzuri bin Ibrahim.
   
   


Pesanan:asingkan dgn koma.
Jangan lupa:dengan koma pisahan tajuk.
klik gambar dan lihat kat bawah