Khamis, 5 November 2009

SMAI.Alang Iskandar,
Bagan Serai,Perak.
sekolah terahir ku,cikgu yg segar dlm ingatan.Ustat Samad,Puan Mary Goh,Puan Fatimah,Sazali,Nordin.guru sejarah,math,geo,guru lukisan top in smai 1987.Awek cun masa tu RAMAI,Siapa ingat PAKNGAH Zamzuri - KING SCOUT - ,40 KERIAN.1988.
Kedai pertama ku,rakan kongsi niaga.(pernama) flaet/kondo mendef,
Tangga Batu,76300 Sungai Udang ,Melaka.BERTAPAK DAN ERKEMBANG.
Kedai kedua di Bukit Kangkar,MUAR,Beli dan..... Pak Hussen yg mempertemukan,dgn pemilik kedai itu.Dijaga oleh ABU TALIB(adik tg ke 3)Kedai ketiga no 6 jln ru 7 Tmn Rambai Utama,75250 Bkt Rambai.Melaka.
Kini semua dijaga dan diselengara oleh orang,Tidak perlu lagi ke pasar borong, bangun seawal 3 pagi,tidur lewat,buat audit,kira stok,cek stok,tambah stok,dan yg terpenting adalah tidak lagi berjauhan dengan anak isteri,tidur mau berdakap he he... kewajipan mau ...JUAL/BELI perniaganku asalkan halal dan tidak salah disisi undang-undang negara.Inilah saat pemeriksaan senjata dan latihan kecekapan menembak.Jika tuan teringin memiliki senapang patah seperti mereka harus,sihat tubuh badan,ada tanah 5ekar,berkelayakan,tahu mengunakan,dapat lesen dari pehak berkuasa.HARGA MIN 2780.00-25K.
HARI TERAHIR DAN JAM TERAHIR
UJIAN MENGENDALIKAN PESAWAT(HELI SINGLE SAET) Dipadang.
RM40K untuk tujuan ini sahaja,Simpan pesawat dan tunggu pesawat baru akan dihantar kepada pelangan,sama terus ke hangar yg disewa/pajak atau kerumah.Pembeli tidak perlu risau penghantaran dan pemasangan jijamin terpelihara kerana itu moto kami.
SYUKUR ALHAMDULLILAH DIBERI NIKMAT/UJIAN.
Kawasan rumah ku di landa banjir pada hari raya AIDILADHA tahun 2008.Inilah pemandangan dari atas bumbung rumah ku untuk melihat sekeliling,tidak berhari raya lah.....Ini lah dinamakan korban.Nasip lah tinggal di kawan banjir,tapi alhamdulilah rumah ku tidak kena banjir tinggi dan jenis banglo.Kasihan pada penghuni rumah kos sederhana ada yg kena pindah.ALHAMDULILAH ALLAH kurniakan aku rumah seindah yg ku impikan.INI LAH REZEKI dari Allah.Bersyukur apa yang kita ada/dapat dan berkongsi apa yang kita tahu.Maju umat maju negara,maju senua.GAT:
::MELAYU MUDAH LUPA MEREKA:: ::SIAPA KITA SIAPA MEREKA:: ::APA ERTI MERDEKA:: ::UNTUK SIAPA MERDEKA:: ::APA PENGISIAN MERDEKA::

RM 10.untuk satu kod,free...?send foto,blog anda dgn citarasa anda..

: AMMART. (ma 0140456-T)::Zamzuri bin Ibrahim.
   
   


Pesanan:asingkan dgn koma.
Jangan lupa:dengan koma pisahan tajuk.
klik gambar dan lihat kat bawah